zaterdag 2 december 2006

Random sigs

Hm?

Willekeurige ondertekeningen dus. Onder news articles.

Hm?

Ok - lees even mee: posten in nieuwsgroepen is leuk. Informatie vragen of technische problemen oplossen of over iets kletsen. Sneller dan via het web en met het juiste programma uitstekend naar eigen smaak in te richten. Het voelt alsof de hele wereld in je adresboek zit!

\o/

En nog leuker is het om je eigen quote onder je article te plaatsen. En het allerleukste is het opbouwen van een hele lijst quotes waaruit elk keer een willekeurige onder je bericht wordt gezet.
Voorbeeld van een leuke quote: "Hardware, noun: the parts of a computer that can be kicked."

Bent u er nog? Als uw eigen newsreader geen optie heeft voor random quotes geef ik twee opties voor een progje: KookieJar http://www.tranglos.com/free/kookiejar_main.html met wat meer mogelijkheden en SigChanger http://www.phranc.nl/ dat lekker simpel is.

Have fun!

Hm?

3 opmerkingen:

Niek zei

Erg leuk maar eh waar haal je al die leuke sigs vandaan?

Anoniem zei

Kookiejar heb ik lang gebruikt, da's een heel leuk programmaatje. Ik had er een hele vezameling quotes van Cordelia Chase in staan ;)

Bart zei

Sigs komen al meteen met het programmaatje mee. Daar gooi je meteen de saaiste uit natuurlijk.

Maar ook gebeurt het vaak dat ik in een liedje een grappige regel hoor en die kan ik nu meteen toevoegen aan mijn siglijst.