maandag 12 maart 2007

Blik op Noors (gokje)



Als het nu toch Deens, Zweeds of IJslands blijkt te zijn zal ik dat onmiddelijk laten weten.

Ik vind wel dat de bril wordt beschenen door een prachtige Scandinavische zon. Ik stel me voor dat hij op een blankhouten tafel ligt in de serre van een witgeschilderd houten huis aan de rand van het meer. Of liever nog, op palen in het water. Zo'n huis waar tweemaal per week de post wordt bezorgd door een bootje.

Overigens vond ik dit prachtige plaatje op http://www.freephoto1.com/

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is Noors.

Niek zei

Wat een toepasselijk plaatje voor de boekenweek.

Bart zei

Noors, ok.

Ik zie nu dat het 'onmiddellijk' moet zijn. Twee d's en twee l's. Hm.

Valt me tegen dat niemand dat gemerkt heeft :-p

Anoniem zei

Je kunt ook direct zeggen dan heb je het dubbele l en d probleem niet. ;)