dinsdag 24 april 2007

Blik in een holle boom

3 opmerkingen:

Niek zei

Hihi, de titel had mij op een verkeerd been gezet. Eigen tuin?

dutchmarbel zei

LOL.

Welke foto hoort er nu bij de titel van je blog?

Bart zei

Een echte man drinkt zijn bier natuurlijk alleen in eigen tuin, ja. Of in een andere tuin, als het zo uitkomt. Of ergens anders.

Alle foto's zijn een uitwerking van de titel. Ik heb gekozen voor de associatieve blik-expressie als middel om mijn wereldbeeld over te dragen. Jullie vragen en mijn reacties zijn daar dan weer onderdeel van. Hoe vaker wij elkaar op het verkeerde been zetten hoe beter het uit de verf komt. Zo werken wij samen aan dit kunstwerk. Een betere wereld is dan nog slechts een kwestie van tijd.

Willen jullie niet meer van die existentiële zijnsvragen stellen svp? Ik ben pas halverwege mijn eerste kopje koffie.